جستجوگر پیشرفته






جملات توصیف عملکرد پایه دوم ابتدایی - کارنامه نوبت اول و دوم - فرم الف

درس خیلی خ.وب خوب
فارسی

او با دقت گوش می دهد . متن ها را با لحن مناسب ، روان می خواند . می تواند همه ی واژه های کتاب را خوانا ، درست بنویسد . بهتر است کتاب های داستان بخواند .

بیشتر وقت ها با دقت گوش می دهد .اغلب متن ها را روان می خواند . می تواند بیشتر واژه های کتاب را خوانا ، درست بنویسد .

قران

او ضمن رعایت آداب ، آیات و سوره ها ر ا صحیح ، شمرده و آهنگین می خواند . او می تواند متن و ترجمه پیام ها را با توضیحات کافی وداستان های کتاب را با ذکر جزئیات به زبان کودکانه بازگو کند .

او ضمن رعایت آداب ، بیشتر آیات و سوره ها ر ا صحیح ، شمرده و معمولی می خواند . او می تواند متن و ترجمه پیام ها را بخواند و داستان های کتاب را به صورت کلی بازگو کند

ریاضی

او می تواند فعالیت مربوط به عدد، عملیات روی اعداد ، هندسه و هم چنین تمام فعالیت و تمرین های درس را با کمک ابزار و روش های مختلف انجام دهد . مسئله را خوب می خواند و درک می کند و به درستی حل می کند .

او می تواند بیشتر فعالیت مربوط به عدد، عملیات روی اعداد ، هندسه و هم چنین بیشتر فعالیت و تمرین های درس را با کمک برخی ابزار و روش های مختلف انجام دهد . مسئله را خوب می خواند و درک می کند وبیشتر اوقات می تواند به درستی حل  کند .

علوم

او می تواند با مشاهده ، به شیوه ی علمی اطلاعاتی را درباره جانوران ، گیاهان ، خودش و محیط زیست گزارش کند و آموخته های خود را در زندگی به کار می گیرد .

او می تواند با مشاهده ، به شیوه ی علمی بیشتر اطلاعات را درباره جانوران ، گیاهان ، خودش و محیط زیست گزارش کند و بیشتر آموخته های خود را در زندگی به کار می گیرد

هنر

او می تواند ، با ایده گرفتن از طبیعت اثر خود را بارعایت جنبه های زیبا شناختی تولید کند . همچنین تولید هنری خود را توصیف کند و از ابزار درست استفاده کند .

او می توانددر بعضی موارد  ، با ایده گرفتن از طبیعت اثر خود را بارعایت جنبه های زیبا شناختی تولید کند . همچنین در بعضی موارد  تولید هنری خود را توصیف کند و از ابزار درست استفاده کند .

تربیت بدنی

در انجام همه مهارت ها ی مربوط به حرکات پایه و آمادگی جسمانی موفق است.

در انجام بیشتر مهارت ها ی مربوط به حرکات پایه و آمادگی جسمانی موفق است.

هدیه ها

با بیان نمونه های زیادی از نعمت های خدا به تشکر از خداوند می پردازد . مفاهیم مربوط به خداشناسی ، پیامبران ، امامان و آداب زندگی ایشان و نماز خواندن را به خوبی آموخته و آنها را رعایت می کند .

با بیان چند نمونه از نعمت های خدا به تشکر از خداوند می پردازد . مشاهده نماز خواندن در رسانه و مساجد به یاد گیری او کمک می کند. بیشتر مفاهیم مربوط به خداشناسی ، پیامبران و امامان را آموخته است.

شایستگی های عمومی

او بهداشت را رعایت می کند. مسئولیت پذیر است . برای یادگیری تلاش می کند . در کارگروهی به صورت فعال شرکت می کند و آموخته های اخلاقی را رعایت می کند .

اودر بیشتر مواقع  بهداشت را رعایت می کند. مسئولیت پذیر است . برای یادگیری تلاش می کند . در کارگروهی شرکت می کند و بیشتر آموخته های اخلاقی را رعایت می کند .

قابل قبول و نیاز به تلاش در ادامه مطلب 

فارسی

او با یاد آوری گوش می دهد . گاهی متن ها را بدون غلط می خواند . برخی از کلمات را خوانا و درست می نویسد . از او بخواهید درس هایی را که یاد گرفته ابتدا شفاهی و سپس نوشتاری گزارش دهد .

او با راهنمایی معلم  گوش می دهد . گاهی متن ها را به صورت مستقل می خواند . به ندرت واژه ها را درست تشخیص می دهد . با انجام فعالیت هایی مانند گفت و گو بادیگران و تماشای فیلم های مورد علاقه می تواند بهتر بنویسد .

قران

او ضمن رعایت آداب ،برخی آیات و سوره ها ر ا صحیح ، شمرده می خواند . او می تواند متن و ترجمه پیام ها را بخواند ولی با راهنمایی معلم مفهوم آن ها و  داستان های کتاب را با کمک تصویر به صورت کلی بازگو کند

او در رعایت آداب اولیه و خواندن عبارات قرآنی ، متن و ترجمه و بیان مفهوم پیام ها و داستان کتاب پیوسته به راهنمایی و کمک معلم نیاز دارد

ریاضی

او می تواند برخی فعالیت مربوط به عدد، عملیات روی اعداد ، هندسه و هم چنین برخی فعالیت و تمرین های درس را با کمک ابزار و روش های مختلف انجام دهد . گاهی می تواند با خواندن مسئله آن ها را حل کند .

همواره با کمک معلم برخی فعالیت مربوط به عدد، عملیات روی اعداد ، هندسه و هم چنین برخی فعالیت و تمرین های درس را با کمک ابزار و روش های مختلف انجام می دهد . با راهنمایی معلم مسئله ها رامی خواند تا راهبرد مناسب را انتخاب کند .

علوم

او می تواند با مشاهده ، به شیوه ی علمی برخی اطلاعات را درباره جانوران ، گیاهان ، خودش و محیط زیست گزارش کند و همچنین اغلب آموخته های خود را در زندگی به کار می گیرد

او به ندرت از برخی شیوه ی علمی، اطلاعاتی را درباره جانوران ، گیاهان ، خودش و محیط زیست گزارش می کند وهمچنین با راهنمایی معلم آموخته های خود را در زندگی به کار می گیرد

هنر

او می تواند با راهنمایی دیگران ، با ایده گرفتن از طبیعت اثر خود را بارعایت جنبه های زیبا شناختی تولید کند . همچنین تولید هنری خود را توصیف کند و از ابزار درست استفاده کند .

او با کمک مستقیم دیگران ، از طبیعت و میراث فرهنگی ایده می گیرد و اثر خود را با  رعایت جنبه های زیبا شناختی تولید می کند . به ندرت تولید هنری خود را توصیف  میکند  و از ابزار درست استفاده می کند .

تربیت بدنی

در انجام برخی مهارت ها ی مربوط به حرکات پایه و آمادگی جسمانی موفق است.

در انجام اندکی از مهارت ها ی مربوط به حرکات پایه و آمادگی جسمانی موفق است.

هدیه ها

نمونه ای از نعمت های خدا را بیان می کند . مفاهیم مربوط به خداشناسی ، پیامبران ، امامان و آداب زندگی آنها را آموخته است. نماز خواندن صحیح را در برخی موارد به کار می بندد.

در یادگیری و بیان نعمتهای خدا ، اصول دین و آداب زندگی صحیح به راهنمایی مستمر معلم نیاز دارد .

شایستگی های عمومی

اودر اغلب مواقع  بهداشت را رعایت می کند. گاهی مسئولیت پذیر است . اغلب برای یادگیری تلاش می کند . گاهی در کارگروهی شرکت می کند و اغلب آموخته های اخلاقی را رعایت می کند

اودر برخی مواقع  بهداشت را رعایت می کند. گاهی مسئولیت پذیر است . اغلب برای یادگیری تلاش می کند . گاهی در کارگروهی شرکت می کند و اغلب آموخته های اخلاقی را رعایت می کند



امتیاز :

برچسب ها : جملات توصیف،عملکرد،ارزشیابی توصیفی , کارنامه نوبت اول و دوم , ارزشیابی توصیفی , جملات،خیلی،خوب،خوب، قابل قبول،نیاز به تلاش بیشتر , دروس پایه دوم دبستان ,
جملات توصیف عملکرد پایه دوم نوشته شده در سه شنبه 1400/10/28 ساعت 15:46

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش





لینک دوستان
کلیه حقوق این سایت ، متعلق به moalleman می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است .