جستجوگر پیشرفته






موضوع : سیستم دانش اموزی , ترفندهای کامپیوتر , رایانه ,

چگونه برنامه های دانش آموزی را در ویندوز 8 نصب کرده و استفاده کنیم؟

 

برنامه های دانش آموزی برای اجرا نیاز به نرم افزارهایی دارند که قبل از نصب برنامه دانش آموزی می بایست آن ها را نصب کرد . البته فایل Setup برنامه های دانش آموزی به گونه ای تنظیم شده اند که در ابتدا این نرم افزارها را که شامل SQLExpress ، CrystalReports ، .NetFramework ، WindowsInstaller و MDAC است، کنترل کرده و در صورتی که بر روی سیستم عامل نصب نشده باشند آن ها را نصب خواهد کرد و پس از آن نرم افزار دانش آموزی نصب خواهد شد.

مشکل:

در زمان نصب برنامه دانش آموزی در ویندوز 8 ، به دلیل این که نسخه بالاتری از نرم افزار .Net.Framework در ویندوز 8 نصب شده است ، نرم افزار دانش آموزی با خطا مواجه شده و نصب نمی شود .

راه حل این مشکل :

برای رفع این نقیصه می بایست نسبت به نصب نرم افزار Net Framework به صورت دستی و از پوشه dotnetfx اقدام کرد ، در زمان نصب این برنامه پیغام خطایی ظاهر شده که برای رفع آن باید حتما

به اینترنت متصل باشیم و با توجه به سرعت اینترنت شما ممکن است رفع این مشکل و نصب کامل نرم افزار Net Framework بین 20 تا 60 دقیقه به طول انجامد . پس از نصب این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا نرم افزار دانش آموزی را با روش عادی نصب نمایید. این بدین معناست که سیستم عامل ویندوز 8 به صورت خودکار مشکل شما را حل خواهد کرد پس فقط  کافیست شما به اینترنت متصل باشید.

 

منبع: ارش کامپیوتر



امتیاز :

برچسب ها : روش نصب سیستم دانش اموزی در ویندوز 8 , چگونه در ویندوز8 برنامه دانش آموزی نصب می شود؟ , رفع مشکل نصب برنامه بر روی ویندوز8 , سیستم دانش آموزی مدارس , نرم افزارهای مورد نیاز برای اجرای برنامه های دانش اموزی ,
روش نصب برنامه های دانش آموزی در ویندوز8 نوشته شده در پنجشنبه 1393/03/22 ساعت 3:46

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش





لینک دوستان
کلیه حقوق این سایت ، متعلق به moalleman می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است .